მეორე მოდულით ვისწავლეთ სასწავლო პროექტის დაგეგმვას, მოსწავლეთა ჩართულობის მისაღწევად მიმართულების მიმცემი კიხვების დასმის სწავლებას,
როგორიცაა ზოგადი კიითხვები: რა ცვლის ერის ისტორიას? თემატური კითხვები: როგორ ეხმიანება პოეტი ისტორიულ ქარტეხილებს? როგორ გვეხმარება ლიტერატურა ეროვნულ -პატრიოტული ცნობიერების გაღვივებაში? შინაარსობრივი კითხვა: რამდენად ვაცნობიერებთ ჩვენებურების ტკივილს დღეს?
ასევე ვიმუშავეთ დროის ჩარჩოზე და განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდი.
როგორიცაა ზოგადი კიითხვები: რა ცვლის ერის ისტორიას? თემატური კითხვები: როგორ ეხმიანება პოეტი ისტორიულ ქარტეხილებს? როგორ გვეხმარება ლიტერატურა ეროვნულ -პატრიოტული ცნობიერების გაღვივებაში? შინაარსობრივი კითხვა: რამდენად ვაცნობიერებთ ჩვენებურების ტკივილს დღეს?
ასევე ვიმუშავეთ დროის ჩარჩოზე და განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდი.
ლელა ძალიან მომეწონა შენი პროექტი. საინტერესო და მრავალფეროვანი პროექტია. ვფიქრობ, მოსწავლეები დიდი ინტერესით ჩაერთვებიან მასში და ბევრ რამეს ისწავლიან.
ОтветитьУдалить